دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب با بالاترین کیفیت

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Zibaye Bitab

ترانه: محسن شیرالی , موزیک: بابک جهانبخش , تنظیم: معین راهبر

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب :

یه طرف من و این تنهایی یه طرف تو و اون زیبایی داری ساده شکستم میدی
تویی که منو بد فهمیدی منو جوری که هستم کاش میدیدی
حالا که خودتم دلتنگی بگو داری با کی میجنگی منو دیدی و راه کج کردی
شایدم با خودت لج کردی که دیگه نمیخوای به من برگردی
مغرور جذاب زیبای بیتاب دیوونه بازی در نیار طاقت ندارم
بازم نگام کن فکری برام کن من به ندیدن چشات عادت ندارم
مغرور جذاب زیبای بیتاب دیوونه بازی در نیار طاقت ندارم
بازم نگام کن فکری برام کن من به ندیدن چشات عادت ندارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

♫♫♫♫♫♫

یه طرف من و این حال بد یه طرف تو و ترسی ممتد هر دو با خودمون بد کردیم
هردومون خیلی تغییر کردیم جوونیم با حسرت پیر کردیم
چه حقیقتی تو این درده که علاقمو بیشتر کرده من که از خودمم دل کندم
شکل گریه شده لبخندم واسه چی به تو و این عشق پابندم
مغرور جذاب زیبای بیتاب دیوونه بازی در نیار طاقت ندارم
بازم نگام کن فکری برام کن من به ندیدن چشات عادت ندارم

مغرور جذاب زیبای بیتاب دیوونه بازی در نیار طاقت ندارم
بازم نگام کن فکری برام کن من به ندیدن چشات عادت ندارم

.......................................................

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب

....................................................

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام زیبای بی تاب


.......................................................


تعداد بازديد : 145
پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 16:24
نویسنده:
نظرات(2)
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط کامی در تاریخ 1398/03/30 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

کامی

خیلی وقت بود دنبال این آهنگ بودم مررررسی😍😍

این نظر توسط بهروز در تاریخ 1398/03/30 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

بهروز

مررررررسی خوب بود


کد امنیتی رفرش