دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو
دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو
دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی عطر تو

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام  عطر تو با لینک مستقیم و کیفیت بالا از بیس موزیک
Download New Music  Mohammadreza Hedayati – Atre To

عنوان اثر : عطر تو
موضوع : آهنگ غمگین ، تک آهنگ
خواننده : محمدرضا هدایتی
آهنگساز : محمدرضا زارعی
تنظیم : میلاد پرقوه
ترانه سرا : محمدرضا زارعی
میکس و مستر : احسان جوادی
ویولن :  محمدرضا زارعی
طراح : محمد تورانی
سبک : پاپ

متن آهنگ عطر تو

عطر تو غم انگیزترین بوی جهان شد یاد تو دل انگیزترین شعر جهان شد
تو از نگاه عاشقی تمامه قلبه من شدی با آن همه دیوانگی ببین چه ساده رد شدی

بیا ببین بیا بگو من عاشقه روی تو بودم عشقه تو را در دل ستودم
من عاشقه روی تو بودم عشقه تو را در دل ستودم

عطر تو غم انگیزترین بوی جهان شد یاد تو دل انگیزترین شعر جهان شد
تو از نگاه عاشقی تمامه قلبه من شدی با آن همه دیوانگی ببین چه ساده رد شدی

بیا ببین بیا بگو من عاشقه روی تو بودم عشقه تو را در دل ستودم
من عاشقه روی تو بودم عشقه تو را در دل ستودم...

...............................................

دانلود آهنگ عطر تو با کیفیت 320 

.........................................

دانلود آهنگ عطر تو با کیفیت128

...............................................

 

 


تعداد بازديد : 43
سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت: 2:56
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش